Sayfalar

15 Kasım 2017 Çarşamba

ding dong

- --ding dong--

- kim o?
- benim. iyi ki doğdun!
- bugün doğum günüm değil ki! hem sen de kimsin?
- doğum günün olmasına gerek yok; iyi ki doğdun!
- nereye iyi ki doğdum allahaşkına; şu yaşamıma bak! hem nerede olduğumu kim söyledi sana?
- her ne yaşıyorsan, iyi ki doğdun. ayrıca nerede olduğunu her zaman biliyorum, ben hep sen'leyim.
- ...
- ...
"dinle" - funda aydın

- nasıl yani?
- ben sen'im.
- sen ben'sen ben kimim?
- sen de ben.
- yoksa...
- evet.
- yani...
- evet.
- o zaman beni yaratan sen'sin!
- evet ve...
- seni yaratan da ben'im!
- aynen öyle.
- vay bee!
- (gülerek) yaaa...
- yani sen...
- (gülerek) evet o'yum.
- ...
- ...
- peki neden ben, neden şimdi?
- aslında sadece sen değil, herkes; aslında sadece şimdi değil, her zaman.
- ...
- ...
- o zaman neden ben duyuyorum, neden şimdi duyuyorum?
- duymaya hazır olanlardan biri olduğun için sen duyuyorsun, duymaya şimdi hazır olduğun için şimdi duyuyorsun.
- ...
- (gülerek) ne diyorsun?
- aklıma yatıramıyorum ama kalbime...
- aklın bunu algılayabilecek araçlardan yoksun. kalbine yatıyorsa ne âlâ...

ama bil ki buradayım, hep buradaydım ve hep burada olacağım. beni duymak istediğin an duyabilirsin; çünkü ben zaten sen'im. kendini, tüm koşullanmalardan sıyrılmış hâlini, özünü gerçekten duyabildiğinde zaten ben'i duymuş olursun. çünkü sen zaten ben'sin.

ve asla yalnız değilsin.

--------------------------------------------------------------

blog yazarının üç notu: 

1 - eğer yukarıdaki veya başka bir yazım -veya belki de bir eylemim- bir yerlerine dokunduysa; seni mutlu ettiyse, düşündürdüyse, sana ilham verdiyse ve içinde benim için bir şeyler yapmak üzere harekete geçme isteği duymana yol açtıysa ve bunun sonucunda bana bir karşılık armağanı iletmek istersen (para veya diğer) bana ulaşır mısın? 

2 - bu blogdaki ve hayattaki tüm üretimim, bütünden beslenip bütüne akmaktadır. hiçbir hakkı saklı değildir. her türlü üretimimi, izin almadan, kısmen ya da tamamen paylaşabilir, çoğaltabilirsin. kaynak gösterirsen memnun olurum. 

3 - belki bilmiyorsundur, benim bir kitabım var, ismi "Yeni"ye Doğru. okumak istersen, facebook sayfasına giderek en üstte sabitlenmiş olan iletide, onu nerelerde bulabileceğini öğrenebilirsin. olmadı, yaz bana.

emreertegun@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...