Sayfalar

6 Mart 2016 Pazar

"'Yeni'ye Doğru" doğmak üzere!

Sevgili herkes,

Kitap (artık bir ismi de var: "Yeni"ye Doğru) nihayet matbaaya girdi ve görünen o ki birkaç gün ya da bir hafta içinde elimizde olacak. Çok heyecanlıyım; heyecanımı ve sürece dair gelişmeleri paylaşmak istedim.

- Kitabın dizgisini İdil Ateşli, kapak tasarımını Gülşen Dede, düzeltisini ise Batıgün Sarıkaya gönüllü olarak üstlendiler. Bu süreçte H2O yayınevinden Özcan Özen ise, tüm adımlara dair tecrübesini ve birikimini paylaştı; kitabın gayrı resmi danışmanlığını yaptı. Hepsine, tekrar tekrar şükran...

- Kitap için gelen para armağanlarının toplamı 3.910 TL'ye ulaştı. Geçen yıl almış olduğum fiyata bakarak 1.000 adet için 4.000 TL'ye ihtiyacım olduğunu yazmıştım fakat galiba -şu anda elimde net bir fiyat olmamakla birlikte- en fazla 2.500 TL'ye mal olacak bu iş. Bu durumda epey bir fazla oluşmuş oldu aslında. Tabii bu, hiç de fena olmadı. -Kısmen kitap süreci nedeniyle- İstanbul'a gidişim neticesinde oradaki yapmış olduğum ve önümüzdeki günlerde yeniden gideceğim için yapacak olduğum masrafları ve süreçte oluşabilecek diğer potansiyel masrafları kara kara düşünmemi engelleyerek hareket serbestimi artırdı bu durum.

- Geçtiğimiz günlerde kitap için bir facebook sayfası oluşturdum. Sürece dair tüm gelişmeleri, kitap dağıtım noktalarını ve diğer her şeyi oradan duyurmayı düşünüyorum. Takip ediniz. ((;

- Bu arada, kitap basıldığında küçük çaplı kutlamalar yapmak istiyorum. Önce İstanbul'da, sonra ise bulunacağım diğer yerlerde. Şimdiden çıtlatmış olayım. ((:

- Kitap dağıtım süreci de şekillenmeye başladı. Bunun için destek olmak istediğini paylaşan epey kişi var. Onlarla da yazışmaya ve organize olmaya başladık. Yeni destek tekliflerini de memnuniyetle karşılarım.

Şu an için paylaşmak istediklerim bunlar. Geri sayım başlasın!!

-----------------

Eylül ayında yapmış olduğum kitap destek çağrısı için: http://icimdensohbetler.blogspot.com.tr/2015/09/kitap-bastryorum-huuu.html

Ekim ayında paylaşmış olduğum gelişmeler için: http://icimdensohbetler.blogspot.com.tr/2015/10/kitap-resmen-doguyor.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...