Sayfalar

12 Haziran 2015 Cuma

Doğaçlama tiyatro atölyesi için destek çağrısı!!

Dikkat dikkat!

Bu bir destek çağrısıdır. ((:

Son üç yılda; sistemi değiştirme, topluluk olma, doğada yaşama, tarım-toprak vs. "işleri"yle yoğrulmuş olan benim ciddi bir hava değişimine, bir vakittir oluşan kabuğumu kırmaya ihtiyacım var. Yeni bir şey yapmaya, yeni bir ortamda, bilmediğim bir şeyle ilgilenmeye... Kendimi tamamen bırakmaya...


Tiyatro Medresesi'ndeki şu atölye imdadıma yetişti, başvurdum ve kabul edildim. Buna katılarak, hem yıllardır merak ettiğim ve kendimi sınamak istediğim tiyatroya biraz bulaşacak hem yepyeni bir şey deneyimlemiş, yeni ve farklı insanlarla tanışmış olacağım. Burada edineceğim deneyimler, umuyorum ve sanıyorum ki gündelik hayatıma, ilişkilerime, düzenlediğim(iz) atölyelere olumlu katkılarda bulunacak.

Üstüne, farkında olmadığım bir armağanımı keşfedeceğim belki de...

11 günlük bu atölye için 800 TL'ye ihtiyacım var. Destek olmak isteyenler bana ulaşabilir mi acep?

------------------------------------------------------------

19 Haziran itibariyle 800 TL ulaştı bana. Destek olan dostlara çok teşekkürler!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...