Sayfalar

2 Ocak 2014 Perşembe

Destekçilere mektup vol.4

Dün, malum, ayın ilk günüydü ve tabii ki hemen mektubumu yazdım destekçilere. Artık gelenekselleşmeye başladı zaten, bakalım nereye kadar gidecek ((: Ben bu ay da harcamalarımı izlemeye devam edeceğim, sonrasında devam edip etmemeye karar vereceğim. Gerçi gayet keyifle yapıyorum, zor da gelmiyor, muhtemelen aynen devam eder, bir süre daha...

En son yazdığımdan beri 3 kişi daha eklendi destekçilere: Kenan Dursun, Burcu Ertunç ve Hesna Özdeniz.

Bu arada mektupta yazacağım bir şeyi unuttum, buradan paylaşayım: Destekçilere mini güzellikler yapsam istiyorum aslında, aklıma gelen en iyi fikir de yapmış olduğum ekmeklerden birkaçar dilim herkese göndermek idi. Fakat bunları göndermenin mali külfeti, daha da önemlisi çevreye saçacağı karboncuklar var, bu nedenle yap(a)mıyorum bunu. Ama niyet önemliymiş ya, paylaşayım istedim...



Gelelim mektuba:

"Konu: 4. mektup ((:

Yaşasın, bir ay daha bitti ve ben yine olan-biteni sizlerle paylaşacağım. Bu paylaşım, biraz da hastalık halini alma belirtileri gösteriyor aslında, bu nedenle gözlüyorum kendisini. ((: Daha ayın ortasına gelmeden "ay sonu gelse de ben yine harcamalarımı paylaşsam" diye düşünürken yakaladığım oldu kendimi. (:

Bugünlerde içimden sohbetlerde de, göçebe günlerde de sıkça kendimden ve düşüncelerimden, hissiyatımdan bahsettiğim için doğrudan parasal konulara girip kısa keseceğim:

Aslında geçen ayki harcamalarım epey düşüktü normalde, zira hep evde idim ve koca ay 1 kere dışarı çıkıp -az da olsa- fazladan para harcadım. Ama voltajın düşüp geri çıktığı bir gün netbook adaptörümün yanması (35 TL) ve ay bitmek üzereyken vermiş olduğum 9 kitaplık sipariş (75,85 TL) sonrası yine bir önceki ayın düzeyine ulaştım, hatta onu geçtim. İşte başlıklar ve harcamalar:

- Kitap-gazete-dergi - 112,85 TL
- Ev dışı yeme-içme - 20,50 TL
- Bağış, destek vs. - 11 TL (10 TL'si arsa alan ve oraya ev yapmayı planlayan bir arkadaşa sembolik katkı, 1 TL'si ise sokak müzisyenlerine katkı)
- Ev içi yeme-içme + diğer ev masrafları - 299,80 TL
- Şehir içi ulaşım - 11 TL
- Cep tel. fatura - 27,30 TL
- Adaptör - 35 TL
- Diğer - 6,75 TL
TOPLAM: 524,20 TL

Bununla birlikte toplam 580 TL ulaştırdınız bana. Bunun 180 TL'si bir kerelik veya düzensiz gönderimlerden, 400 TL'si ise düzenli gönderimlerden oluşuyor. Bu durumda an itibariyle 55,80 TL'lik fazla söz konusu. Geçtiğimiz ayın fazlasını gönderecek 2 aday yerim vardı (Zumbara'nın kampanyası başarıyla sonuçlandığı gün 43,25'TL'yi Rüzgar'a gönderdim.) ancak bu ay böyle bir yer/kişi vs. çıkmadı karşıma. Ben de fellik fellik "şimdi bu parayı ne yapmalı" diye düşünmüyorum ve şimdilik tutuyorum. 

Durumlar böyle işte. Her şey çok güzel ve çok keyifli ilerliyor, bundaki katkınızdan dolayı tekrar tekrar teşekkür ediyorum. 

Güzel günlere,
Emre"

-----------------------------------------
Eğer bu veya diğer bir yazım -veya eylemim- bir yerlerinize dokunduysa; sizi mutlu ettiyse, ilham verdiyse, düşündürdüyse, bir şeyler yapmak üzere harekete geçmek için teşvik ettiyse vs. ve buna karşılık olarak bana para veya başka bir armağan iletmek isterseniz bi' ses verin lütfen: emreertegun@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...