Sayfalar

7 Kasım 2013 Perşembe

İlan: Çırak aranıyor

Bu yazı Yeşil Gazete'de de yayınladı! ((:
--------------------------------------------
Artık baskılara daha fazla dayanamıyorum. 'Çırağın olayım.', 'Ben de geleyim.', 'Beni de aldır yanına.', 'En iyisini sen yapıyorsun.', 'Hayat sana güzel!' gibi cümleler kuran, tanı(ma)dık arkadaşlarım. Sizin için bir ilan hazırladım. Mayolu bir boy fotoğrafıyla, özgeçmişiniz ve motivasyon mektubunuzla birlikte başvurularınız bekleniyor. Seçim süreci son derece şeffaf olacak ve tüm detaylar ve -tabii ki- mayolu boy fotoğraflarınız kamuoyuyla paylaşılacaktır.

Nitelikler
- Tercihen kurumsal hayatın dışına çıkmış ya da çıkmak isteyen veya bu hayata hiç bulaşmamış,
- Her türlü toplumsal ve bireysel ezberi sorgulaya(bile)n,
- Tercihen birkaç dil bilen (özellikle bitkilerle ve hayvanlarla iletişim kurabilmesi tercih nedenidir, ama en azından kuş dili bilsin...)
- Tüm canlıları seven,
- Toplumsal dönüşümün bireysel dönüşümle başlaması gerektiğini düşünen; ama bu dahil bütün fikirleri tekrar tekrar sorgulamaktan, gerektiğinde geri adım atmaktan, yanıldığını kabullenmekten çekinmeyen,
- Kendisinin farkında olan veya en azından farkında olmanın önemini fark etmiş
- Tercihen bir üstteki maddeyi okurken bunu tekerlemeye benzetip gülen,
- Aslında zaten hep gülen, hayatı kutlanası bir deneyim olarak gören,
- Seyahat engeli olmayan,
- Tercihen otostop geçmişi olan veya yapmaya istekli,
- Esnek çalış(ma)ma saatleriyle, çalışmamaya ama elinden geldiğince üretmeye (her ne geliyorsa) istekli,
- Her türlü hiyerarşik yapıya karşı,
- Otoriteden haz etmeyen ve karşılaştığı anda karşı çıkmaktan çekinmeyen,
- Egosunu fark eden ama onun esiri olmayan,
- Tüketimle arası çok iyi olmayan,
- Mülkiyetçi olmayan

takım arkadaşları arıyoruz.

Başvurularınızı, her ne zaman isterseniz yollayıverin. Bana değil tabii ki, yukarı bi'yere, evrene falan... Hemen kabul olunuyor, kontenjan sorunu, şart-şurt yok.

Bilginize...


-----------------------------------------
Eğer bu veya diğer bir yazım -veya eylemim- bir yerlerinize dokunduysa; sizi mutlu ettiyse, ilham verdiyse, düşündürdüyse, bir şeyler yapmak üzere harekete geçmek için teşvik ettiyse vs. ve buna karşılık olarak bana para veya başka bir armağan iletmek isterseniz bi' ses verin lütfen: emreertegun@gmail.com

7 yorum:

  1. Emre selam;
    Senin bu serüvenini elimden geldiği kadar takip etmeye çalışıyorum. Maddi anlamda sana destek olmak istiyorum, hesap no verirmisin ? (muhtemelen vermişsindir ama ben atlamışımdır)
    Bununla birlikte sana bir teklifim olacak. Senin yiyecek sponsorun olabilirim sodexho ticket ile, bana aylık yeme içme giderini belirtirsen sana belli peryotlarda ticket yollayabilirim.
    Ya da giyim noktasında İstanbuldaki mağazamdan istediğini alabilirsin.
    Tercih senin.
    Hoşça kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ((: Çok teşekkürler destek için.

      Giyim harcamam 0 lira civarında ama en azından tanışmak için uğramak isterim mağazana. Genelde dışarıda yememeye çalışıyorum, sadece İstanbul'dayken mecburiyetten yapıyorum bunu bazen. Ne kadar harcadığımı da hiç bilmiyorum valla, ama ucuz lokantalarda yiyorum hemen her zaman ve çok düşük bir tutar olsa gerek.

      Hesap no paylaşmadım, bana e-posta gönderirsen yazabilirim, olmaz mı? emreertegun@gmail.com

      sevgiler...

      Sil
  2. Neden istifamızı vermiştik sorusunun cevabını unuttuğumda hatırlamama yardımcı oluyorsun, sağol :)

    YanıtlaSil
  3. Yazı on numara , ben kalfalığa dogru gidiyorum ;), kalfa ilanınına başvurabilirim ilerde :D

    YanıtlaSil
  4. beni alabilirsin çırak olarak :) hatta ve hatta yola çıkarken eşlik bile edebilirim. ee önemli dervişlerin, keşişlerin yollarında,yanında öğrenen çırak olmak gerek

    YanıtlaSil

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...