Sayfalar

27 Haziran 2013 Perşembe

Neresinden tutacağını bilmemek

Hep öyleydi ama bu aralar iyice fena (: Yapılacak çok şey, katılınası çok toplantı-forum-atölye-eğitim, akılda çok akıl-fikir var. Hangi birine iştirak edicez...

Hayır tam hayatımı sadeleştirmiştim; yıllardır gündemle yatıp kalkan ben, bir anda her şeyi bırakıp tamamen kendime odaklanmıştım falan... Kırsal hayat denemesi, toprakla uğraşmaca, doğayla haşır neşir olmaca falan... Sonra bir anda olaylar patlak verdi ve kendimi İstanbul'da, önce Gezi'de ve sokaklarda, şimdi de meydanlarda ve parklarda, onun dışında da sürekli internet başında buluyorum.

Yok yok, şikayetçi değilim tabii ki; yıllardır özlediğim ve son zamanlarda umudu kesmeye başladığım toplu uyanış vuku buldu; nasıl şikayet edebilirim... Sadece 2-3 gündür çok yorgun hissediyorum. Çok şey yapmak istiyorum ama bazen enerjim çok düşüyor. Çoğunlukla yüksek gerçi ama nereye yönlendireceğimi şaşırıyorum o zamanlarda da. 'Olan biteni takip etmek' desen hiç durmayan bir gündem söz konusu, zaten tam zamanlı işim şu anda. E forumlar var, onlarca parkta, bir yandan siyasi bir takım oluşumlar filizleniyor, öte yandan eğitimler, şunlar-bunlar... Neresinden tutmam gerekiğini şaşırıyorum bazen. Her yerinden tutasım geliyor en çok ama ona da can dayanmıyor.

Öyle bi'şeyler işte; bakalım...

Zaten Flora'da ektiklerimiz de büyüyormuş her geçen gün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...