Sayfalar

11 Ocak 2013 Cuma

polisler hep vardı yavrum


10 Kasım 2011 tarihinden facebook statü güncellemeleri:

23:21 - koyu renk kıyafetliyseniz, kirli sakallıysanız ve 18-22 yaşları arasındaysanız ya da o yaşlarda gösteriyorsanız (!) dikkat! polisler şüpheleniyor...

23:22 - hırsızsanız, koyu renk kıyafet giymeyin, kirli sakal bırakmayın, 18-22 yaşları arasında olmayın. o zaman kimse sizden şüphelenmez; rahat rahat işinize bakabilirsiniz.

23:24 - şimdi şöyle oluyor: kendi evimden çıkarken önümden bir polis arabası geçti. ben sokağa saptım. polis arabasının durduğunu ve geri geri geldiğini hissettim. sonrasında benim girdiğim sokağa girdi, yanımda durdu ve kimlik sordu. "hayırdır" dedim, "şüpheli mi gösteriyorum?" - "evet hocam" dedi; "böyle siyah kıyafetli (aslında siyah da değildi), kirli sakallı, 18-22 yaşlarında olunca...". "30 yaşındayım ben" dedim. şaşırdı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...