Sayfalar

1 Mart 2014 Cumartesi

Destekçilere mektup vol.6

Şubat ayı bilançosu sıkıntılı ve -aylık harcamalarımın iyice düşmüş olmasına rağmen- ilk kez eksiye düştüm. Bilgi ve ilginize... ((:

İşte bugün yazmış olduğum mektup:

Herkese merhaba,

Her şey yolunda, keyifler yerindedir umarım? Benim hissiyatım şu sıralar çokça inişli çıkışlı. Ama şimdi buna girecek değilim, ay sonu paylaşımı zamanı ((:

Geçen ay sonunda artan 63,50 TL vardı ya. Üniversite mezunu olup da işportacılık yaparak hayatlarını kazanan iki arkadaşım var, bu aralar sıkışık da olduklarını bildiğimden bunu önce onlara önerdim. Fakat "kazanmadıkları" parayı kabul etmek istemediler (Bununla ilgili çok itirazım var aslında ama tabii ki anlıyorum da onları). Sonrasında da burnumun dibinde olan Burcu'yla paylaşmak istedim. İtiraz da etmedi, tam olarak kabul da etmedi ama biraz konuştuktan sonra aldı. ((:

Burcu'nun aynı zamanda bana destek olanlardan biri olması ve hatta iki ayda 65 TL vermesi (Şubat ayında para durumu biraz sıkıştığı için vermeyeceğini söylemişti), şimdi bunun 1,50 TL eksiğini benden geri alması da ilginç oldu. Ama tam da bu çok güzel işte. Parasal olarak neredeyse kafa kafaya gelen bir alışverişimiz oldu ama buradan bir hikaye çıktı. Argın'la da benzer bir şey olmuştu birkaç ay önce. O da beni destekleyenlerden iken, katılmak istediği bir atölye için de ben ona destek olmuştum. Güzel şeyler bence...

Gelelim Şubat ayına... Şubat ayında bir ilk gerçekleşti ve harcamalarım iyice düşmüş olmasına rağmen ayı ekside kapattım. Bu ay toplam 266 TL geldi, buna karşın 403,35 TL harcadım. Kalemler ise şu şekilde:

- Ev içi gıda + diğer ev masraflar             232,60 TL
- Dergi, kitap vs. -                                 3,75 TL
- Eczane -                                             16,85 TL (Yok yok, mühim bi'şey yok.)
- Şehir içi ulaşım -                                22 TL
- Ev dışı yeme içme + oyun -                45 TL
- Cep tel fatura -                                   27,40 TL
- !F İzmir film festivali biletleri (9 film için) - 57,75 TL

Bu arada geçen ay bahsettiğim "editörlük" işinin gidişatı şimdilik belirsiz. Ben ilk kitapla ilgili çalışmamı tamamlayıp yayınevine gönderdim ama henüz geri dönüş alamadım. Bundan mütevellit, bu "iş"ten para kazanabilecek miyim, ne kadar kazanabileceğim gibi soruların cevapları henüz bende yok. Dolayısıyla bu "şey" şimdilik devam etmekte, desteğinizi esirgemeyiniz. ((:

Herkese çokça sevgiler,
Çok keyifli bir ay olsun...

Sonradan ekleme: Oyy Şubat ayında dahil olan Mustafa Deniz'i paylaşmayı unutmuşum. Geç olsun, güç olmasın. ((:

-----------------------------------------
Eğer bu veya diğer bir yazım -veya eylemim- bir yerlerinize dokunduysa; sizi mutlu ettiyse, ilham verdiyse, düşündürdüyse, bir şeyler yapmak üzere harekete geçmek için teşvik ettiyse vs. ve buna karşılık olarak bana para veya başka bir armağan iletmek isterseniz bi' ses verin lütfen: emreertegun@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...